(( منتديات منت قرين Mint Green ))

الرئيسيةمكتبة الصوربحـثالتسجيلدخول
سبحان الله الحمدلله لا اله الا الله الله اكبر اللهم صلى على سيدنا محمد استغفر الله العظيم واتوب اليه سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
شاطر | 

تفسير حلم شاب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
yoyolola11
عضو فعال
عضو فعال

انثى
المساهمات: 342
المهـنـة:
الهوايه:
مزاجك:

مُساهمةموضوع: تفسير حلم شاب   الأربعاء أغسطس 21, 2013 2:05 am

السلام عليكم حلمت من فترة ان انا متزوجة من الشخص الى كان زميلى فى المدرسة علما بان هذا الشخص انا كنت معجبة بى زمان فقط وبعدين فى الحلم كنت مخلفة منه ولد رضيع جميل جدا وكانت الشقة الى انا وهو وابنى الى فى الحلم الى قاعدين في منزل امه وقاعدين كلنا مع بعض والشقة كانت متكركبة فبعدين بتاع النور (الى هو بياخد فلوس للنور ويعطى لنا وصل بثمن استهلاك النور) خبط على الباب رحت انا دخلت على طول جوة فى البلكونة والبلكونة كان السور بتاعها مش مظبوط كانه عايز يقع وانا سندت عليه بسيط عشان ماقعش فسمعت ان بتاع النور ده بيقول عايز رقم البطاقة بتاع الشاب ده الى هو كان معايا فى المدرسة ده فانا خفت جدا علي الشاب الى معجبة بى ده  وبعدين وجدت عروسة ماشية فى الشارع ولبسة فستان ابيض وفى شعرها وردة حمراء والعروسة دى ماسكة ايد  بنتين ولابسين برضه فستان ابيض فانا استغربت ان عروسة تمشى كده فى الشارع من غير عريس وكان وةقت النهار وانا عارفة الافراح بتتعمل بليل بس وخلص الحلم على كده (علما بان هذا الشخص كنت معجبة بى من بعيد يعنى ماتكلمناش خالص وبنشفش بعض الا فين وفين ولو شفنا بعض برضه مابنكلمش عارفين بعض شكلا بس وانا مش عارفة ازاى اعجبت به وانا حاليا طالبة جامعية  ومش مرتبطة حاليا وهو مابيلمحليش بحاجة لما يشوفنى ).
Admin
مدير المنتدي
مدير المنتدي

ذكر
المساهمات: 10129
المهـنـة:
الهوايه:
مزاجك:

مُساهمةموضوع: رد: تفسير حلم شاب   الأربعاء أغسطس 21, 2013 10:06 pm

تفسير الحلم

حديث نفس 

والله اعلم