(( منتديات منت قرين Mint Green ))

الرئيسيةمكتبة الصوربحـثالتسجيلدخول
سبحان الله الحمدلله لا اله الا الله الله اكبر اللهم صلى على سيدنا محمد استغفر الله العظيم واتوب اليه سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

شاطر | 

تفسير حلم الفساتين

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
yoyolola11
عضو فعال
عضو فعال

انثى
المساهمات : 379
المهـنـة :
الهوايه :
مزاجك :

مُساهمةموضوع: تفسير حلم الفساتين   الجمعة يونيو 13, 2014 10:18 pm

السلام عليكم حلمت اليوم بان انا وامى ذهبنا الى محل فساتين سواريه لفرح اختى علما بان اختى حاليا متزوجة وحامل فى ولد  وانا اول فستان عجبنى كان اول واحد جت عينى عليه وهو فى بداية المحل  وكان لونه احمر غامق  فى ابيض ولما دخلت اسال على سعر هذا الفستان قالت لى بائعة المحل ان هذا الفستان تاجيره ب 200 جنيه ففرحت جدا وخرجت لامى وقولتلها خلاص دخل دماغى علما ان  امى كانت برة المحل فقلت لامى على سعر الفستان وامى اندهشت فوجدت انا بائعة المحل تقول لى فى فساتين حلوة اخرى فشاهدت فستانين  غير  الابيض فى الاحمر الغامق  الاولانى  ووجدت الفستانين الاخرى عجبونى بس فى واحد من الاتنين  الاخرى دول عجبنى اكتر من التانى وخرجت من المحل وحيرانة من انى اختار الاول الى هو احمر فى الابيض ولا التالت الى هو لونه فسدوقى وخلص الحلم على كده من غير مااقيس اى فستان من غير ما البس حاجة منهم  يعنى  .
Admin
مدير المنتدي
مدير المنتدي

ذكر
المساهمات : 10184
المهـنـة :
الهوايه :
مزاجك :

مُساهمةموضوع: رد: تفسير حلم الفساتين   الإثنين يونيو 16, 2014 4:29 am

خير ان شاء الله
تفسير الحلم
لعلك تقدمي 200 جنيه نقوط لاختك بعد الولادة