(( منتديات منت قرين Mint Green ))

الرئيسيةمكتبة الصوربحـثالتسجيلدخول
سبحان الله الحمدلله لا اله الا الله الله اكبر اللهم صلى على سيدنا محمد استغفر الله العظيم واتوب اليه سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

شاطر | 

تفسير حلم العريس

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
yoyolola11
عضو فعال
عضو فعال

انثى
المساهمات : 379
المهـنـة :
الهوايه :
مزاجك :

مُساهمةموضوع: تفسير حلم العريس   الثلاثاء سبتمبر 09, 2014 3:20 am

حلمت انا علما انى حلمت الحلم ده وبعديها بكام اسبوع زميل ليا فى الجامعة بيلمح لى فى انه يرتبط بية بس متاكدتش من نيته حلمت ان  انا وبابا وماما واخى فى شارع ومستنين موصلات والدنيا زحمة وكل مانقول لحد سواء تاكسى او مكروباص على المكان الى عايزين نروحه يقول الموصلة تقول لا علما فى الحلم انا كنت بقول للتاكسى او المكروباص كنت بقول نادى القوات المسلحة علما بان فى الحقيقة اننا لنا نادى اسمه كده بنروحه والحلم ده حلمته بعد ماروحنا النادى بفترة كبيرة يعنى مكنش فى بالى النادى اصلا قبل الحلم وبعدين وجدت امى اختفت مرة واحدة وبابا سال عليها وبعدين لاقتها جاية ومعاها ست لابسة عباية وطرحة سوداء وبعدين وقفو مع بعض ماما والست دى وماما كانت مأنجيجاها بايدها زى المتجوزين او المخطوبين وبعدين ماما جت تقول لبابا حاجةواكتشفت انها بتقوله ان فى عريس جاى من ناحية الست دى وبابا رفض وماما رفضت وبعدين انا زعقت مع بابا وقولتله انت كل شوية ترفض حد يجيلى علما بان انا بتشاكل مع بابا من الناحية انه بيرفض وبعدين الست كانت مستنية رد ماما على العريس وبعدين قالت ماما لها مفيش نصيب ومشينا وسيبنا الست وبعدين ماما قالتالى ان العريس الى جاى من ناحية الست كان بيشتغل فى الابوجرات الى هى الابوجرة الى بتنورفى الاوض  وبعدين لما لاقيت بابا وماما مش موافقين روحت رفضت انا كمان ورفضت اكتر لما عرفت انه شهادته مش عالية بس مش فاكرة شهادته ايه وخلص الحلم على كده.
Admin
مدير المنتدي
مدير المنتدي

ذكر
المساهمات : 10184
المهـنـة :
الهوايه :
مزاجك :

مُساهمةموضوع: رد: تفسير حلم العريس   الثلاثاء سبتمبر 09, 2014 7:47 am

حديث نفس والله اعلم

نصيحة:: الشاب اللي بلمحلك عن الخطبة احتمال يكون كداب انتبهي منه
في موضه جديدة طالعة انه الشاب بيعمل هده الحركات عشان يكلم البنت ويلعب في عواطفها 
مش يعني زميلك في الجامعة تعطيه وجه او عشان بلمحلك تعطيه وجه،، خليكي زي ما انت 
ازا بدو يخطبك بيجي على بيتك،  اما انه كل شويه بدو يعمل فيها حبيب (انتبهي)
ورقمك الافضل مش تعطيه اياه،، والافضل اصلا متكلميش هدا الشخص

تفسير حلم العريس
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1