(( منتديات منت قرين Mint Green ))

الرئيسيةمكتبة الصوربحـثالتسجيلدخول
سبحان الله الحمدلله لا اله الا الله الله اكبر اللهم صلى على سيدنا محمد استغفر الله العظيم واتوب اليه سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

شاطر | 

تفسير حلم الصدقة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
yoyolola11
عضو فعال
عضو فعال

انثى
المساهمات : 379
المهـنـة :
الهوايه :
مزاجك :

مُساهمةموضوع: تفسير حلم الصدقة    الأحد ديسمبر 28, 2014 10:45 am

السلام عليكم حلمت حلم علما بانى متقدم عريس لى  ولسة اهلى بيفكرو لاكنى انا موةافقة الحمد لله  وحلمت انهاردة رؤية ارجو الرد سريعااااااااااااااا وهدعيلكم حلمت انى انا ولى صديقة اسمها مروة واقفين جمب كوبرى بس مش ساندين على الكوبرى  بعاد عنه شوية وبعدين لاقيت رجل شحاذ كبير وبعدين كنت مش هديله فى الاول فلوس  لكن فتحت البوك وهو جالى لحد عندى وطلعت جنيه وربع وبخبى الفلوس الى بطلعها للتصدق للشحاذ بخبيها من صحبتى مروة دى علما انها سعات عنيها وحشة سعات بس مش على طول وصحبتى مروة دى حاليا مخطوبة  وبعدين وانا بعطى الشحاذ  له الجنيه وربع وهو كانت يده اليمين الى بياخد بيها الجنيه وربع كانت صوابع مقفولة لكن الايد مفتوحة شكله كان تعبان فى ايده وانا بئة بعطى له الجنيه وربع راحت وقعدت منى فى الارض فى الشارع روحت جايباها ووقعت تانى منى وبعدبين وانا بجيب الجنيه وربع  للمرة التالتة لاقيت الشحاذ عايز وبيحاول يساعدنى انه يجيب الجنيه وربع الى وقعو وبعدين خدت الجنيه وربع سبقته انا الى جبت الجنيه وربع من الارض وبعدين اعطتهاله وبعدين قعدت ادعى ان ربنا يكملى على خير مع العريس ده ان شاء الله  وبعدين وانا بدعى وجدت 2 راجل 2 راجلين يعنى وجدتهم بيكلمو وانتبهت انهم بيقولو نفس الاسم العريس الى جالى والى دعيت انى يكملى معاه على خير رحت معيطة وخلص الحلم على كده
Admin
مدير المنتدي
مدير المنتدي

ذكر
المساهمات : 10184
المهـنـة :
الهوايه :
مزاجك :

مُساهمةموضوع: رد: تفسير حلم الصدقة    الثلاثاء ديسمبر 30, 2014 7:49 pm

خير ان شاء الله
تفسير الحلم
على الحقيقة عليك بفعل التالي:
اعملي عمل خير خالص لوجه الله تعالى ،، وقومي بالدعاء بان يعطيكي الله ماتتمني _ مثلا صدقة تكون خالصة لوجه الله 
ولا تخبري احد بهده الصدقة ابداااااااااااا _ "بينك وبين ربك فقط"
ويجب عندما تدعي، ان تتاكدي بان دعائك مستجاب ،، وقومي بالصلاه ركعتين قيام ليل في الربع الاخير من الليل والدعاء
وان شاء الله يقضي الله لك ما تتمني
والله اعلم

تفسير حلم الصدقة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1